12 December, 2012

Jom kite kenal2


Assalamualaikum and morning!!

Tengah2 makan n tggu spss siap download tuk diinstall..
fyda nak kenalkan diri ini kat semua..even mmg y biasa view my blog mestilah di kalangan org2 yang mengenali diri fyda kan?? hehe
But who know ade y bukan kenalan fyda nak mai singgah blog nie..
so jom kite berkenalan..

My name is Rafidah..
Just call me fyda..
I m 22 years..
I live in Kg Hiliran Masjid, Kuala Terengganu..
Currently at University Teknologi Petronas Sri Iskandar..
Pursue my study in Communication..
I love to travel and wanna travel around the world..
Seriously i never go to oversea but i'll make sure my dream comes true..
My favourite food is chicken haha..
My favourite drink oh i m not sure la..hik3
Oh i m the 2nd last in my sibling and i m the youngest sister..
I love my parents, my parents to be, my fiance and my family so much..
Now missing all of them huhuhu

Hehehe so setakat tu jew la perkenalan kita..yang lain2 fyda akan share next time yerk..
papaii

No comments: